piątek, 6 grudnia 2013

Przygoda z Mikołajem

Kiedy wracałem z Olą ze szkoły nagle pojawił się Mikołaj ze swoimi pięknymi saniami i reniferami.Zabrał nas na przejażdżkę i polecieliśmy do jego Krainy.Tam bawiliśmy się z reniferami.Znalazłem magiczny pył nie wiedziałem do czego on służy.Więc postanowiłem go wysypać na renifery.Nagle zaczęły latać i powiedziały żebym wsiadał i wsiadłem.W ten magiczny sposób znalazłem się u Oli w domu.Było bardzo fajnie.
Kiedy wracałem z Olą ze szkoły nagle pojawił się Mikołaj ze swoimi pięknymi saniami i reniferami.Zabrał nas na przejażdżkę i polecieliśmy do jego Krainy.Tam bawiliśmy się z reniferami.Znalazłem magiczny pył nie wiedziałem do czego on służy.Więc postanowiłem go wysypać na renifery.Nagle zaczęły latać i powiedziały żebym wsiadał i wsiadłem.W ten magiczny sposób znalazłem się u Oli w domu.Było bardzo fajnie.

Ola U.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz