wtorek, 14 stycznia 2014

Wywiad z Cristiano Ronaldo

Dzisiaj po raz kolejny odwiedziłem Wiktora w jego domu. Zaraz po szkole  przyszedł po nas Kuba i  razem poszliśmy na trening piłki nożnej. Spotkaliśmy dużo znajomych. Wiktor zapytał się mnie, kto jest najlepszym piłkarzem roku, odpowiedziałem, że Cristiano Ronaldo. Wiktor mówił, że bardzo chciałby go poznać. Odpowiedziałem, że mogę go zabrać , żeby go poznał i udzieli nam wywiadu.  Przebraliśmy się za kobietę która prowadziła wywiad. Udało nam się, zdobyliśmy jego autograf i z nim porozmawialiśmy. Wiktor pomyślał, że jak już jesteśmy w Hiszpanii, to możemy pozwiedzać ten piękny kraj, zgodziłem się, wylecieliśmy wysoko w powietrze i polecieliśmy do Barcelony. Tam zauważyliśmy Leo Mesiego i cały klub FCBarcelona. Wiktor bardzo się ucieszył, że ma okazję zobaczyć   klub z bliska. Jednak był tak zmęczony, że zasnął na moich kolanach . Pomyślałem, że musimy faktycznie już wracać. Teraz miałem duży problem, jak mam wracać do domu, jak niestety nie znałem języka hiszpańskiego, dlatego nie mogłem spytać nikogo  jak wrócić. Spotkaliśmy Gandalfa z filmu Hobbit, okazało się, że to on nas tu zabrał. Chciałem opowiedzieć Wiktorowi kto nas tu zabrał, ale on niestety spał i bardzo mocno chrapał aż trzęsienie ziemi spowodował. Gandalf  powiedział,że nas tu zabrał ,bo zainponowaliśmy mu tym jak gramy w piłkę podczas treningu. Po ciężkiej wyprawie wróciliśmy do domu. Dzisiejszy dzień był bardzo wesoły i pełen wrażeń, ale mocno wyczerpujący. A i mam nadzieję, że Wiktor nie będzie mnie więcej ściskał w tym ciasnym placaku trochę mnie to bolało.
                                                                                                                                                                            Wiktor P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz