środa, 6 listopada 2013

Straszna willa

Dzisiaj z basenu wróciłem z Anitą do domu. Zobaczyliśmy tam straszną willę i weszliśmy do środka, żeby upewnić się czy ktoś tam mieszka. Wszystko tam było takie ciekawe, nagle zobaczyłem cień ducha i z Anitą uciekliśmy do góry. Nikogo tam nie było,ale słyszeliśmy dźwięki z sypialni. Tam leżała jakaś kartka, było napisane że mamy uciekać stąd bo duch nas zje i nie będzie mnie i Anity. Byliśmy odważni i chcieliśmy zobaczyć ducha,ciągle szukaliśmy i wtedy duch się pojawił, ale nie był straszny. Podeszliśmy do niego i zapytaliśmy co się stało, duch powiedział że to jego dom i nie chce już tu mieszkać i wtedy wpadłem na świetny pomysł. Urządziliśmy fajną imprezę założyłem ozdoby na straszną willę, wtedy weszli do willi ulubieni piosenkarzy Big Time Ruch i zaśpiewali duchowi piosenkę. Duchowi spodobała się ta impreza i zapomniał o strasznym domu. Pożegnaliśmy się z duchem i wróciliśmy do domu.
Anita F.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz